Mijn Au Pair Avontuur

Alweer ruim een week thuis

Hoi Allemaal,

Zoals beloofd nog een laatste verhaal vanuit Nederland. Sorry dat het even duurde voordat ik deze kon schrijven.

Zoals verteld heb ik de laatste dag in Engeland nog een picknick gehad met de familie en de nieuwe au pair, dit was erg gezellig. Daarna ben ik met Scarlett en de nieuwe au pair nog naar school geweest om de kippen te voeren, zoals we voor de vakantie van het gezin ook gedaan hadden. Vervolgens heb ik mijn laatste dingetjes ingepakt.. Dit gevoel was erg raar. Na een goed diner was het dan echt tijd om te beginnen aan het gedag zeggen. Eerst waren het kaartjes van de meiden waarbij ik het al niet droog kon houden. Daarna ook nog een kaart van Emma & Graham die ook erg lief was. Toen was het tijd om naar het station te gaan, waar ze mij uitzwaaide. Het moment om in de trein te stappen en te weten dat het langere tijd duurt voor je weer terug komt is afschuwelijk en erg emotioneel.

De terugreis verder is goed verlopen, behalve dat ik naast een vrij brede man zat, waardoor ik maar een halve stoel tot mijn beschikking had en elke keer als ik wilde gaan verzitten het resultaat was dat ik praktisch bij hem op schoot zat. Echt geslapen had ik niet, maar dat konden we gelukkig thuis (in de zon) inhalen. Die donderdag heb ik het vooral rustig aangedaan en zijn we 's avonds met het gezin uit eten geweest. Fijn om weer zo'n familiemomentje te hebben!

Op zaterdag had ik een feestje van Lisa, waar ik veel vriendinnnen en andere mensen die ik langere tijd niet gezien had eindelijk weer kon zien! De zondag ben ik met Madeleine heerlijk SUSHI wezen eten, iets wat ik echt gemist heb tijdens mijn verblijf in Engeland. Op maandag ben ik naar mijn huisje in Gent wezen kijken, wat er erg goed uit ziet en heb ik de laatste dingen voor inschrijving geregeld. Ik moet het nog wel inrichten, maar na afgelopen maandag heb ik er alle vertrouwen in dat dit weer een super jaar gaat worden! Verder heb ik afgelopen week ook praktische dingen geregeld.. Vrijdag ben ik uit eten geweest met Michelle bij Wolters en hebben we heerlijk bijgekletst. Verder was het gisteren tijd voor een familie BBQ, waardoor ik ook van die kant van de familie iedereen weer even gezien heb, wat super fijn was!

Nu is het nog drie weken voor ik weer richting Gent ga en kan ik nog even ontspannen, de laatste dingetjes regelen en een (hopelijk) mooi plakboek maken van het afgelopen jaar.

Het voelt nu nog heel onwerkelijk om weer thuis te zijn, maar het is ook erg fijn. Maar nu ik de foto's voor het plakboek heb uitgezocht de afgelopen week realiseer ik me wel dat het afgelopen jaar een geweldig jaar is geweest! Ik had het voor geen goud willen missen. Ik heb het meest geweldige gastgezin mogen hebben, geweldige mensen mogen leren kennen, vrienden voor het leven ontmoet en mijn Engels op het hoogste niveau gekregen, waar ik erg trots op ben! Ik weet dat de meeste mensen die ik heb leren kennen dit niet kunnen lezen, maar ik wil hen toch super bedanken!

En zoals ik de afgelopen weken vaker heb gezegd;

"Goodbyes are not forever, goodbyes are not the end, it simply means I'll miss you until we meet again!"

xxxxxxxx Lots of Love,

Willeke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active