Mijn Au Pair Avontuur

Goodbyes & Suitcases

Hi!

Morgen is het zover. Ik ga mijn au pair avontuur eindelijk beginnen.
Ik vlieg van Düsseldorf naar London Heathrow. Om 15.40 zal ik vertrekken om vervolgens om 16.05 al weer te landen, de tijd vliegt, net als ik, met de klok mee..

De afgelopen dagen/weken heb ik van iedereen nog afscheid genomen. Tijdens mijn afscheidsfeestje en, voor de mensen die daar niet bij konden zijn, in de afgelopen twee weken. Bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken die daarbij was en van wie ik mooie laatste woorden, cadeautjes en knuffels heb gehad! Ik zal veel aan jullie blijven denken en we blijven appen/mailen/skypen/smsen/schrijven/pakketjes sturen en wie weet komen sommige van jullie me wel bezoeken in het mooie Engeland. Bijgevoegd een paar foto's van het afscheidsfeestje!

Dan was het de afgelopen drie dagen tijd voor het inpakken van mijn koffer. De toegestane hoeveelheden waren als volgt:
- 23 kg koffer
- 8 kg handbaggage koffer
- Handtas

ONMOGELIJK!!!! Kan ik jullie vertellen. Het gewicht zit nu op 30 kg waardoor ik morgen nog wat extra geld zal moeten neertellen om alles wat ik echt mee wilde nemen over zee te kunnen loodsen. EN JA, ik heb nu gewoon al keuzes moeten maken, de helft van mijn schoenen, jurkjes, broeken en andere kleding die ik eigenlijk niet kan missen heb ik al achter gelaten in mijn kast. Believe it or not!
Gelukkig vlieg ik over 4 weken nog op en neer voor school, weliswaar met alleen een handbage koffertje, maar dan kan ik in ieder geval weer wat kleding, schoenen en mijn winterjas meenemen.

Vanavond ga ik nog even lekker uit eten met paps, mams en de broertjes en morgen vlieg ik het kanaal over. Mijn volgende blog zal vanuit Engeland zijn. Zo'n raar idee! Maar ik heb er zo veel zin in! Ik houd jullie op de hoogte. En voor iedereen die op de hoogte wil blijven van mij via deze blog (die ik niet meer elke keer door zal linken naar mijn Facebook), je kunt je ergens op deze site aanmelden voor een soort van nieuwsbrief waardoor je de berichten elke keer in je mail krijgt en niet zelf het initiatief hoeft te nemen om mij elke keer op te speuren.

Daarnaast voor iedereen die mij leuke brieven/kaarten/pakketten wil sturen, vraag me even het adres! ;)

Ook zal ik na mijn arriveren spoedig een Engels telefoonnummer krijgen, dit zal ik jullie dan laten weten!

Goodbye!

Kisses,

Willeke

Reacties

Reacties

Michelle

Hoe spannend en leuk avontuur ga jij aan schat!
Ik ga je zeker volgen! En Joshi en ik gaan ons best doen om bij je langs te komen????. Dan kan je ons alle mooie plekjes laten zien! Een hele fijne reis lief en tot snel. XXX

Bianca Smits

Hey Willeke, alvast heel veel plezier en suc6 gewenst! Ik ga je met veel interresse en plezier volgen! Good luck and go for it girl!! Groetjes van de Smitjes

Nanne

Goeie reis morgen meid!
Ben benieuwd naar al je verhalen. Have fun en geniet ervan!

Willeke

Dank jullie wel dames! x

Marion

Willeke heel veel succes en geluk in Engeland :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active