Mijn Au Pair Avontuur

A lot to arrange

Hi Again!

Ik wilde jullie nog even een updat geven voordat ik (al voordat ik naar Engeland ga) al drie weken van de radar ga. Ik ga vanaf vrijdag namelijk weer drie weken op een camping werken als recreatiemedewerker. Gelukkig mag ik terug naar dezelfde leuke camping als vorig jaar met een super leuke collega (Wendy)!!

Na de workshop die ik gehad heb een paar weken geleden bleek dat ik nog best wel veel moest regelen. Meteen de volgende dag heb ik de aanvraag gedaan voor de verzekering. Deze bepaald of ik in Nederland verzekerd kan blijven. Daarnaast wordt ik vanaf 1 augustus officieel inwoner van Limburg, Meijel, en woon ik weer bij paps en mams. Vandaag zijn de laatste spullen vanuit Tilburg hierheen gesleept en woon ik eigenlijk al in het Zuiden des Lands.

Morgen moet er nog veel gebeuren, adreswijzigingen doorgeven, creditcard aanvragen, inschrijven voor mijn afstudeerassessment en toch maar vast even bellen met de vezekering of ze al iets weten. En niet te vergeten... mijn koffer in pakken voor drie weken camping De Kluft.

Vandaag heb ik tussen het verhuizen door ook nog even geskyped met mijn hostfamily en heb ik eindelijk de twee meiden even in real-life gezien. Ze waren vrij moe van de dag en niet echt spraakzaam, maar dat komt wel! Hoe vaker in het gezin spreek, hoe meer ik er naar uit kijk om ze straks echt, echt, te zien. Nadat ik terug kom skypen we waarschijnlijk nog een keer om alle laatste dingen door te spreken en dan ga ik gewoon al!!

Na mijn vakantiewerk zal ik jullie weer een update brengen van mijn avontuur!

Kisses,

Willeke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active