Mijn Au Pair Avontuur

Het leven is een groot feest!

Hi Allemaal,

Hier ben ik weer..

Na de laatste keer dat ik schreef heb ik het weekend doorgebracht in Nederland voor opa's 80e verjaardag! Hij wist helemaal van niks en het was fantastich. Hij was zo blij dat de familie foto's compleet zouden zijn nu ik er ook was. Hij was zelfs tot tranen geroerd, wat mij ook erg emotioneerde! Ik ben blij dat ik voor deze bijzondere gelegenheid terug ben gevlogen en zal wat foto's toevoegen van het feest! Toen ik terug vloog naar Engeland heb ik op het vliegveld nog even koffie gedronken met Michelle, het was super om ook haar nog even te zien!

Nadat ik maandag aan het eind van de dag terug kwam begon het gewone leven weer. Mijn dagelijkse en wekelijkse taken, sporten, Engels cursus en met de meiden veel lol hebben, maar ook serieus te werk gaan voor school bijvoorbeeld. Ook heb ik weer veel koffies gedronken met Aga, Nina, Nicole en Alana. Nina is een meisje wat nieuw is in de omgeving. Ze was eerst au pair in Noord-London maar met dat gezin klikte het niet helemaal, dus heeft ze besloten te wisselen.

Het weekend van 23 januari ben ik zaterdag naar London gegaan met Alana en Nicole, waar we heerlijk geluncht hebben in Chinatown. Daarna verliet ik hen even om met een Nederlands meisje (wat ik niet eerder ontmoet had) Julie naar het Britisch Museum te gaan en koffie te drinken. Daarna sloot ik me weer aan bij Alana en Nicole om samen terug te reizen naar Claygate voor een avondje babysitten. De ouders gingen de deur uit voor een etentje en ook de dochters van deze mensen kwamen bij ons slapen.. Het was dus een groot, gezellig meidenhuis! Zondag ben ik op de fiets met Nina naar Kingston gegaan en zijn we met Nicole, Alana en Thu naar "The Danish Girl" geweest in de bioscoop, zeker een aanrader! Vervolgens hebben we lekker gegeten waarbij Aga en een Scandinavisch meisje, Johanna aansloten.

De week erop ben ik woensdag naar Guilford geweest om te winkelen en heb ik na lange tijd weer eens twee goede broeken gescoord! Op deze dag heb ik ook voor het eerst een flinke ruzie gehad met de jongste. Ze gedroeg zich erg kinderachtig en werd ze werd zo boos dat ze in tranen de trap op rende naar haar kamer. Hiervan schrok ik heel erg, maar de vader zei gelukkig dat ik juist gehandeld had en dat het niet mijn fout was. Op donderdag heb ik na lang speuren op het internet eindelijk een studie gevonden die me aantrekt voor het komende jaar. Cultuur en Kunstmanagement in Gent.. Als daar meer over bekend is, laat ik dat jullie natuurlijk weten!

Op vrijdag (29-02) zijn we na onze werkdag met een hele groep meiden op stap geweest. Een oude Nederlandse au pair was in Engeland voor het weekend en ook zij ging gezellig met ons mee! Het was een top avond, thanks ladies! :)
De dag daarna heb ik, na lekker uitgeslapen te hebben, een rustig ochtendje gehad. Rond de middag verlieten de meiden het huis en Graham was de dag ervoor al naar Bath vertrokken. Goede reden voor een sleepover! Alana, Nicole en Nina kwamen naar mij toe om een goed filmavondje te hebben, met pizza, wijn en ijs! Nina ging lekker thuis slapen, maar de volgende ochtend vroeg troffen we elkaar al weer want...
We zijn naar Cambridge geweest! Met Nina, Alana, Nicole, Aga en Thu zaten we om 08.00 's ochtends in de trein, maar het vroege opstaan was het waard, want wat is Cambridge mooi! We hebben een hop-on-hop of tour gedaan en zijn daarna naar Kings College en het Fitzwilliam's museum geweest! Verder hebben we rondgelopen door het centrum, met haar mooie architectuur! Helaas was het weer niet zo goed, maar dat mocht de pret niet drukken! Op de terug weg kwamen we een man tegen in de metro die zijn dag niet had en die nadat Nicole per ongeluk de tussendeur had open gelaten een uitbarsting tegen haar kreeg. Gelukkig waren er meer omstanders die het voor ons opnamen, dus uiteindelijk ging dat allemaal goed! Eenmaal thuis was ik bekaf en ben ik lekker in slaap gevallen na een top weekend!

De afgelopen paar dagen heb ik het tot nu toe rustig aan gedaan. Ik ben aan het fotoalbum van opa begonnen (wat we als kleinkinderen cadeau doen), heb met Lisa geskyped en even met mama en papa gekletst over te telefoon, voornamelijk over de studie in Gent. Met een van de docenten heb ik afgelopen maandag een skype gesprek gehad, wat erg goed verliep en nu moet ik wat dingen aanleveren en dan komt dat hopelijk helemaal goed! Ik houd jullie op de hoogte, maar ga er nu snel van door, want ga nog even de pub in. De foto's zullen dan ook morgenochtend pas volgen!

Kisses & Love,

Willeke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active