Mijn Au Pair Avontuur

Papa op bezoek & weekend fun!

Hi There!

Woensdag (11-11) was papa in Londen! :) De dag erna had hij een werk afspraak, dus een goede gelegenheid om elkaar te zien. Op woensdag overdag ben ik vrij, dus dit kwam erg goed uit. We spraken om 11.00 af bij zijn hotel, maar papa was nergens te bekennen. Eigenwijs als hij is, probeerde hij te voet het hotel te vinden. Tip voor iedereen! Doe dat niet als je al ongeveer 20 jaar niet in Londen bent geweest. Uiteindelijk nadat we elkaar gevonden hadden.. Of nouja, ik hem, want hij was compleet verdwaald, zijn we naar de Tower Bridge gegaan. Hebben we het Tate Modern bezocht en hebben we door Central London gelopen en een biertje gedronken. Papa zag voor het eerst in zijn leven de London Eye.. Zo lang is hij al niet meer in Londen geweest. Al met al een top dag! Thanks papa :)

Daarnaast was Scarlett ziek vanaf de dinsdag ervoor tot donderdag. We hebben veel kerstknutsels gemaakt en films gekeken. Ook is de ice cream game erg populair op dit moment, een soort pacman wat je met zijn tweeën kan spelen! Daarnaast had ik nog mijn gewoonlijke taken en mijn Engelse Cursus. Verder heb ik door de week wat tijd met de meiden uit het dorp doorgebracht en ben ik wezen sporten 2/3 keer per week. Maar waar ik vooral naar uit kijk is het weekend! Dan kun je de leuke dingen doen!

Vorig weekend (14 & 15 november) heb ik de zaterdag met Romy en wat andere Nederlandse meiden doorgebracht. Romy en ik hadden afgesproken om tickets te kopen voor een musical met korting. Dit hebben we gedaan bij de TKTS ticket shop. We zijn hadden voor 19.50 tickets voor ' Bend it Like Beckham' gekocht. Het was verder shit weer die dag. Dus we hebben koffie gedronken en rond 16.00 hadden we afgesproken om andere Nederlandse meiden te meeten in de pub. Dit was erg gezellig en erg leuk om iedereen zijn of haar verhalen te horen. Een van de meiden wilde ook met ons mee naar 'Bend it Like Beckham' en had ook nog een kaartje gekocht! Een top dag!
Zondag was Jack jarig! Nogmaals gefeliciteerd! De dinsdag na zijn verjaardag heb ik even met hem gekletst via Skype wat erg gezellig was. :) Daarnaast zat ik na de musical van de dag ervoor alweer vroeg in de trein (8.00) om met Alana en Nicole naar Oxford te gaan, een treinreis van 2,5 uur. Eenmaal daar aangekomen hebben we kaartjes gekocht voor de hop-on-hop-off bus om zo te bepalen wat we wilde zien. We zijn naar de Christ Church gegaan, waar een aantal scènes van Harry Potter zijn opgenomen, het Alice in Wonderland winkeltje en hebben de mooie gebouwen en de leuke (studentenstad) sfeer van Oxford mogen proeven. Het was een top dag met erg veel gelach en geklets!

Afgelopen weekend (21 & 22 november) ben ik op zaterdag met Alana en Nicole naar London geweest. Beiden moesten wat kleine dingen hebben op Oxford Street. Na onze lunch zijn we daarna naar Winter Wonderland geweest. DE kerstmarkt/kermis/muziekfestival in één. Lara sloot zich later bij ons aan, wat een hele zoektocht was op Winter Wonderland. 's Avonds zijn we niet al te laat naar huis gegaan, want het was tijd om te gaan stappen!!! Na een snelle douche thuis ben ik naar Lara gegaan, waar we voordat we gingen van een wijntje genoten. We zijn daarna met de bus naar Kingston gegaan met Aga en hebben een top avond gehad! Thanks ladies! :)
Zondag heb ik lekker lang geslapen en verder vooral gerelaxt! Het was overigens zo koud en nog steeds dat dat ook het beste is wat je kan doen op dit moment.. Ik zie er dan ook nu al tegen op om straks naar mijn Engels cursus te fietsen.

Ik laat snel weer van me horen en hoop dat het met jullie allemaal ook erg goed gaat!!

Kisses & Love,
Willeke

Reacties

Reacties

Lon

wat klinkt het goed wil! J e hebt het goed naar je Zin dat is duidelijk en zeker leuke dingen... Wat super dat ze dit bij t gezin ook allemaal prima vinden???? hier gaat ook alles goed gelukkig! Dikke knuffel

Liefs,

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active