Mijn Au Pair Avontuur

Nog 2,5 week

Hi!!,

Ik ben alweer een tijdje terug van de camping en dacht jullie maar weer eens update te geven over de voorbereidingen. Nog 2,5 week!! :)

Laten we beginnen bij net na mijn vakantiewerk, mijn afstudeerassessment. Deze heb ik helaas niet op alle punten gehaald en daarom moet ik deze in oktober overdoen. Hiervoor zal ik dus op en neer moeten vliegen. Eerst zal ik dus maar een maandje in Engeland zijn voordat ik alweer op en neer kom. Best een geruststellende gedachte dat ik, als ik dingen vergeet, deze weer mee kan nemen een maand later.

Verder is eindelijk alles geregeld wat betreft verzekeringen, geldzaken en praktische informatie. Daarnaast heb ik me weer ingeschreven om mijn opleiding af te ronden en heb ik er erg veel zin in om eindelijk te gaan vertrekken!!

Maar voor die tijd.. gaan we nog heel wat leuke dingen doen en dingen die moeten gebeuren.
Afgelopen maandag ben ik met Pieter en Jack nog een dagje naar de Efteling geweest. De komende weken ga ik nog wat vrienden en vriendinnen zien en natuurlijk mijn afscheidsfeestje vieren! Ook zal ik alvast weer een beetje voorbereidingswerk gaan doen voor mijn afstudeerassessment zodat ik het (hopelijk) de volgende keer wel ga halen. En last but not least, ga ik twee dagen voor vertrek nog even naar de tandarts om mijn tandjes te laten checken.

Mijn lijstje begint langzaam te groeien met allemaal dingen die ik niet mag vergeten om in te pakken.. Het komt nu wel erg dicht bij! Excited :)

Lots of Love,

Willeke

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active